Una altra de les lectures pendents des de feia anys era “El capitán Alatriste” d’Arturo (i Carlota) Pérez-Reverte.

Fa anys em va agafar molta fal·lera per llegir novel·les ambientades en l’Edat Mitjana i segles posteriors, però ara feia temps que em feia certa mandra. Potser per això no m’atrevia a llegir “El capitán Alatriste”. Però finalment el vaig agafar de la biblioteca amb la intenció de llegir-lo durant les vacances. I així ha estat.

En quatre dies me l’he llegit i he quedat gratament sorprès perquè m’ha enganxat molt, tot i que la història és molt simple i l’autor, en el seu pla personal, no m’entusiasma. El llibre està molt ben redactat i m’agrada especialment com es barregen les expressions del Madrid del segle XVII amb algunes que actualment encara es diuen.

Suposo que tornaré a la biblioteca a buscar “Limpieza de sangre”, la següent aventura de Diego Alatriste y Tenorio.

Anuncis