En Marc Cots em va enviar el link a un article de l’escriptor Luis Racionero titulat “Que acabe esta farsa“.

L’article està escrit el divendres 21 d’abril, dos dies abans del partit de Lliga entre el Reial Madrid i el Barça.

El primer paràgraf de l’article és sensacional: Con el Clásico del domingo terminará en la práctica esta siniestra y nauseabunda temporada de futbol que es la más repugnante que he sufrido en más de 70 años de seguidor del Barça. Tras el arbitraje contra el Bayen en Europa, ¿qué podemos esperar de un trencilla español en el Bernabéu? De hecho ya comenzó el robo arbitral con la sanción preventiva contra Neymar calculada con premeditación y alevosía para que no llegue al Bernabéu.

Segons el senyor Racionero, l’arbitratge de no sé quin partit va ser expulsat Neymar, ja estava predestinat a que el jugador acabés expulsat i posteriorment sancionat perquè no pugués jugar el partit contra el Madrid. Resulta que l’entrada que Neymar va fer fora de temps (i en la que es va endur la segona groga d’aquell partit i que li va suposar la vermella) també va ser cosa de l’arbitre. Neymar no fa fotre cap patada.

El segon paràgraf també comença molt alt:Lo que no entiendo es que la FIFA o la UEFA no entiendan que en Asia hay 500 millones de personas que desean disfrutar del derbi español y que prefieran ver a Neymar que a su suplente.

Tradueixo al senyor Racionero: Com que a Àsia hi ha 500 milions de persones que volen veure Neymar jugant, la FIFA i la UEFA no haurien de permetre que se’l sancionés. Encara que l’expulsin i després s’encari amb l’arbitre per haver-ho fet.

¿Cómo es posible que un gañán mesetario y madridista del grotesco Comité de Competición eche a Neymar de uno de los partidos más esperados y con más espectadores del año?“.

Atenció: “gañán mesetario”. El senyor Racionero deu ser parent del senyor Gabriel Rufián (que, per cert, encara segueix dient que és perico tot i que s’esforça en demostrar a Twitter que no ho és).

Me tiene sin cuidado lo que pase en el partido porque visto lo de Kassai en Champions sé qué árbitro hará lo necesario para ayudar al Madrid en cada momento ¿Equivocarse? Sí, pero solo a favor del Madrid, nunca a favor del Barça, siempre en contra del Barça.“.

Sembla evident que el senyor Racionero tampoc va veure el partit del Barça 6 – PSG 1 on l’arbitre va ajudar el Barça, de la mateixa manera que l’àrbitre va ajudar el Madrid en el partit contra el Bayern. Que el senyor Racionero escrigui “nunca a favor del Barça, siempre en contra del Barça” és patètic.

L’últim paràgraf és una despedida a l’alçada de la resta de l’article: una merda.

El partido de Champions debería ser anulado y repetirse y al derbi de Madrid sería mejor que el Barça se plantase y no lo jugara. ¿A caso no le han regalado ya 18 puntos al Realísimo? ¿Para qué seguir prestándose a esta farsa? Que acabe cuanto antes y el año próximo el VAR. Ya verán quiénes pondrán más reparos: los tramposos. Infantino rima con Florentino.“.

Anuncis