Feia temps que el volia llegir però mai trobava el moment. Finalment, aquest dimecrs vaig fer una cerca al buscador de la biblioteca des d’Internet i vaig comprovar que tenien un exemplar disponible. Malauradament era un exemplar que no es podia reservar, pel que vaig creuar els dits fins que em vaig presentar en persona a la biblioteca per comprovar que el llibre estava al prestatge esperant-me.

El llibre “Els mandarins” d’en Rafel Nadal és curt (un centenar de pàgines) i fàcil de llegir. Però aquesta senzillesa no està renyida amb la profunditat d’algunes de les coses que hi explica, per molt que es vesteixin de capítols curts i anecdòtics.

El vaig agafar del prestatge de la biblioteca el dimecres i el dijous a la nit ja me l’havia acabat. Devorat.

Llàstima que no hi hagi un “Els mandarins (II)”.

Anuncis