Escric aquest post per aclarir algun malentès.

Ahir vaig afirmar que diumenge al Camp Nou s’havien escoltat insults contra l’Espanyol i els pericos. Jo no estava al camp, però hi ha gent que conec que va ser-hi i m’ho ha dit i, a més, hi ha vídeos (amb so) que ho demostren.

En cap cas he criticat que se’ns insulti. De fet, jo crec que en un camp de futbol els insults i els càntics contra el rival han d’existir. Un camp de futbol no és un teatre i si perdem l’animació i l’insult a l’equip rival ho haurem perdut tot, i llavors sí que serà millor veure els partits al sofà de casa, amb una manteta sobre les cames i una camamilla al costat.

Que el Camp Nou canti coses contra l’Espanyol i contra els pericos és normal i, fins i tot, podria dir que m’agrada perquè evidencia que els seguim molestant i això ens fa estar vius. No oblidem que un dels objectius de l’Espanyol cada any és intentar tocar els nassos el nostre etern rival, que és el Barça i ho seguirà sent per sempre més.

El que jo he criticat no són els insults. El que jo he criticat és que els insults al Camp Nou contra l’Espanyol se silenciïn als mitjans de comunicació de forma totalment contrària al que es fa quan a Cornellà s’insulta el Barça. Els insults de Cornellà omplen portades, articles i tertúlies. Els insults del Camp Nou es tapen.

El que és vergonyós és la manipulació de la informació.

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

Anuncis