Jo vaig néixer el 7 de març i, per tant, durant tota la vida he pensat que el meu signe del zodíac era Peixos (Piscis). No és que mai hagi cregut en els horòscops, però sempre fa gràcia, quan te’n trobes un davant, llegir allò de que, gràcies a que la lluna de no sé quin planeta està aliniada amb Saturn, tindràs un dia afortunat en l’amor i en el joc d’atzar. Total, bon dia per comprar loteria.

Sempre m’havia fet gràcia ser Piscis, potser perquè Basket Music em va afectar més del que és desitjable.

El fet és que tot el que coneixíem del zodíac es va derrumbar fa poc quan la NASA va anunciar que en realitat hi ha 13 signes zodiacals (no 12 com fins ara) i que les dates de cada signe canvien respecte a les dates dels últims tres mil anys.

Els nou signe del zodíac es diu Ofiuc i les noves dates són les següents:

  • Capricorni: 9 de gener – 15 de febrer
  • Aquari: 16 de febrer – 11 de març
  • Piscis: 12 de març – 18 d’abril
  • Aries: 19 d’abril – 13 de maig
  • Tauro: 14 de maig – 19 de juny
  • Gèminis: 20 de juny – 20 de juliol
  • Càncer: 21 de juliol – 9 d’agost
  • Leo: 10 d’agost – 15 de setembre
  • Virgo: 16 de setembre – 30 d’octubre
  • Libra: 31 d’octubre – 22 de novembre
  • Escorpí: 23 de novembre – 29 de novembre
  • Ofiuc: 30 de novembre – 17 de desembre
  • Sagitari: 18 de desembre – 8 de gener

Si voleu saber-ne més detalls, podeu anar a aquest blog de la NASA, on s’explica amb tot luxe de detalls.

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

Anuncis