Ja he acabat la primera temporada de Mr. Robot i la meva valoració general és dolenta. No m’ha agradat, no m’ha enganxat en cap moment i l’he acabat veient tota perquè és curta (10 capítols) i perquè en Joaquín em va suplicar que li donés una segona oportunitat després d’haver-la abandonat en acabar el capítol 4.

Mr. Robot es una sèrie que es va estrenar el juny de 2015. El protagonista és l’Elliot Anderson, un hacker jove que viu a Nova York i treballa d’enginyer de seguretat informàtica a l’empresa Allsafe. L’Elliot té fòbia social, deliris i depressions. Amb aquest quadre ja podeu imaginar que la sèrie no és d’humor ni gaudeix d’unes escenes lluminoses i positives. Més aviat hi ha foscor i bastanta paranoia.

A la sèrie apareix Christian Slater en el paper de Mr. Robot, que és el líder de “fsociety”, un grup de hackers que té per objectiu la destrucció d’empresaris de multinacionals que dominen el món.

Quan vaig llegir l’argument em va resultar molt atractiu, però la temporada se m’ha fet molt pesada i complexa de seguir.

Sé que hi ha gent a qui li ha agradat molt i us en parlarà molt bé, però suposo que aquí aplica aquella màxima de que sobre gustos no hi ha res escrit.

Per cert, ja s’ha emès la segona temporada (va acabar el 21 de setembre de 2016) i s’ha renovat per una tercera, però a mi no crec que m’hi trobin.

Podeu veure tots els posts que he escrit sobre sèries en aquest link.

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

Anuncis