En el post d’ahir vaig parlar de Julius Erving i m’hi vaig referir concretament com “la llegenda de l’NBA Julius Erving”.

Jo tinc pocs records de veure’l jugar perquè quan ell es va retirar jo tenia onze anys i en aquella època es podien veure pocs partits de bàsquet per la tele. Però si Michael Jordan, el millor jugador de bàsquet de tots els temps (dels que han passat i dels que estan per venir), diu que el seu ídol era Julius Erving, ja no cal dir gaire coses més.

Ara aquí podria explicar moltes coses, però estan molt més ben explicades al documental que us penjo a continuació. Crec que, si el mireu, serà una de les hores més ben invertides de les vostres vides.

I, quan hagueu acabat de mirar-lo, tanqueu els ulls i doneu gràcies a qui sigui que reseu perquè el Dr. J existís perquè, gràcies a la seva existència, al darrera va venir Michael Jordan.

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

