Avui és un dia molt especial per mi perquè en Marc, el meu fill, juga el seu primer partit de bàsquet “oficial” de la Federació Catalana de Bàsquet.

Em fa molta il·lusió perquè el bàsquet és el meu esport, el que vaig practicar des que tenia 8 anys i fins els vint-i-tants, i del que en vaig ser entrenador durant bastant temps.

Sempre he considerat que el bàsquet és un esport per persones intel·ligents (sense desmerèixer altres esport, és clar), i que els bons jugadors de bàsquet són persones que tenen dos dits de front. Per ser un bon jugador, a més de tenir aptituds físiques, has de pensar i això és el que li intento transmetre al meu fill.

Aques matí a les 9:00 en Marc jugarà el seu primer partit, espero que el primer de molts (si li agrada i en té ganes, és clar). I, a sobre, ho farà portant el mateix dorsal que portava jo: el número 8 del mític Jordi Villacampa.

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

Anuncis