say-helloFa dies vaig escriure un post on parlava dels avantatges de mantenir el costum de saludar, però em vaig centrar en parlar de la comunicació cara a cara.

En Dani, en un dels seus comentaris, va ampliar-ho al món virtual i, en concret, als correus electrònics.

Evidentment, estic totalment d’acord amb en Dani i considero que el costum de saludar en començar un e-mail i acomiadar-se en acabar-lo és un acte que no tothom fa i cal reivindicar. Els correus electrònics, els whatsapps i totes les comunicacions virtuals també són comunicacions i, en conseqüència, saludar demostra educació i respecte per l’altra persona.

Aprofito per seguir tirant del comentari d’en Dani, que també es queixava de les persones que no responen els e-mails. No costa res respondre tots els e-mails i de vegades és suficient amb un senzill “gràcies” o un curt “OK”.

El món modern ens està deshumanitzant i fent maleducats, però jo em resisteixo a deixar-me perdre.

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

Anuncis