A l’agost vaig escriure un post amb la meva valoració personal de la presidència de l’Espanyol de Joan Collet. Al cap de pocs dies vaig penjar una enquesta en la que us demanava que poséssiu nota (del 0 al 10) a aquella presidència.

En el post d’avui intento presentar els resultats de forma objectiva.

En total vàreu respondre a l’enquesta-votació un total de 95 persones.

La nota mitjana ha estat de 5,6, el que m’ha suposat un cert relaxament perquè jo li vaig posar un 5 i m’ha confirmat que no estic tant sonat com més d’una vegada penso.

A la següent gràfica podeu veure la quantitat de vots de cada nota (del 0 al 10):

JoanCollet_enquesta_01

Podeu veure que les notes més posades han estat el 7 i el 8 (amb 14 vots cadascuna), seguida del 5 (amb 12 vots).

Si fem l’agrupació en 5 categories: molt malament (notes de 0, 1 o 2), malament (3-4), normal (5-6), bé (7-8) i molt bé (9-10), la distribució que queda la podeu veure a les 2 gràfiques següents:

JoanCollet_enquesta_02 JoanCollet_enquesta_03

Podríem dir que la majoria de vots s’han decantat per valorar la presidència de Joan Collet entre Normal i Bé.

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

Anuncis