Avui fa 182 dies que vaig començar aquest projecte 365, que consistex, bàsicament, en escriure un post diari durant un any.

Com que l’any té 365 dies, la meitat són 182,5. Tècnicament puc triar que la meitat sigui avui o demà, però m’he permès la llicència de triar que sigui avui per dos motius principals.

Primer. Perquè arribar a la meitat té un efecte psicològic clar, i és que, a partir d’ara, el camí fa baixada i ja puc anar comptant els dies que queden per arribar a la meta.

Segon. Perquè demà és dilluns i, per tant, toca capítol d'”Una família feliç”.

Fent un balanç ràpid d’aquests 6 mesos, us puc assegurar que no se m’ha fet gent costós. És evident que hi hagut dies que m’ha costat escriure però, per sort, quan estic inspirat, aprofito per escriure més d’un post i deixar-lo programat com ja vaig explicar-vos en un llunyà dia del mes de març.

Ja només queden 183 posts. Espero que em seguiu acompanyant, ni que sigui de tant en tant.

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

