Per si algú vol deixar-ho aquí i no perdre 2 minuts del seu temps, ja us avanço que aquest és el típic post “de relleno” i sense profunditat.

Sabem que el món es pot dividir sempre entre la gent que fa una cosa o la contrària. Avui la divisió la farem prenent com a mostra la gent que es dutxa al matí (ho dic perquè hi ha gent que es dutxa a la nit).

Doncs bé, la gent que es dutxa al matí es pot dividir també en dos grans blocs: els que esmorzen abans de dutxar-se i els que esmorzen després de dutxar-se.

Jo sóc dels que necessita dutxar-se tant bon punt m’aixeco. Primer dutxa, després afeitar-me i, en tercer lloc, esmorzar.

No sé si ho faig perquè necessito sentir-me net o perquè no tinc massa gant recent llevat. Potser és una combinació de les dues coses, però el cas és que em costa molt posar-me a menjar res als 5 minuts d’obrir els ulls i també em costa anar amb les lleganyes enganxades durant massa estona.

I vosaltres, esmorzeu abans o després de dutxar-vos?

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

Anuncis