Fa molt poc que vaig crear-me un compte a Instagram, tot i que m’agraden les xarxes socials i crec que se’ls pot treure un rendiment positiu si es fan servir adequadament.

Si vaig trigar tant en obrir-me el compte era perquè considerava que ja estava massa enganxat a Twitter i que obrir un altre front em portaria massa temps.

Però aquest any tenia una entrada per anar al Mobile World Congress i suposo que amb l’eufòria per la tecnologia mòbil vaig tenir un moment de debilitat i vaig crear-me el compte.

Val a dir que al principi era bastant escèptic amb això d’una xarxa social basada en les fotografies. A mi m’agraden més els textos (Twitter i blog) que les imatges (Instagram i Facebook). I, efectivament, Instagram no m’ha entusiasmat. He penjat algunes fotos, però així com Twitter me’l miro sovint, a Instagram hi entro molt menys.

Reconec que el que més m’agrada d’Instagram és poder retocar les fotos amb els filtres, que són capaços de fer molt bonica una foto que, sense filtres, no té massa gràcia.

A Twitter pots interactuar fàcilment amb els altres usuaris. A Instagram, tot i que també pots deixar comentaris, la principal funcionalitat és mirar. I això de mirar i prou a mi em sembla poc.

Seguiré penjant alguna foto de tant en tant, però de moment Twitter segueix guanyant per golejada.

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

Anuncis