Divendres us parlava d’un blog i avui d’un altre. Deu ser que ara m’ha agafat el rampell per parlar-vos de blogs.

Es tracta del blog Des de Lleida…, que el seu autor defineix com “la barreja del catalanisme amb el lleidatanisme“. Com el nom del blog indica, no cal ser gaire viu per descobrir que està escrit des de Lleida.

El seu autor és en Ferran Montardit, un home amb molta vida. És matemàtic, mestre, un dels co-autors de Lo lleidetà és fàcil i, a sobre, soci incondicional del Lleida Esportiu. Però, per damunt de tot, és un defensor incondicional de Lleida i el lleidetà, com fa habitualment per terra, mar, aire, blog i Twitter. I, a més, escrivint una columna quinzenal a Nació Lleida, l’edició local de Nació Digital.

Al Ferran el vaig conèixer quan érem jovenets (o xiquetets, o com ho diguin a Lleida) a campaments Maristes.

La gent de Lleida, així en general, són tant peculiars com catxondos i interessants. I en Ferran no és cap excepció.

Us recomano que seguiu el blog i, ja de pas, li feu un follow a Twitter: @FerranMontardit

Per cert, el 21 de juny de 2009 en Ferran em va dedicar un post al seu blog. Es titulava Zona 220, fila 8, seient 22, que era la meva localitat incial a l’estadi de Cornellà. Li vaig demanar un post analitzant els nombres (parells) del meu seient.

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

Anuncis