Ahir vaig parlar de l’incident entre en Quimi Portet i el cambrer de Baleària per un cafè amb llet.

Jo sóc dels que acostumo a canviar de català a castellà quan el meu interlocutor parla en aquesta llengua. No ho faig com a cap mostra de debilitat o de sumissió, senzillament ho faig perquè tinc la immensa sort de ser bilingüe i de parlar tant bé el castellà com el català (o tant malament, el cas és que m’expresso per igual en les dues llengües).

Com que jo sóc dels que pensa que els idiomes són per entendre’s, m’emprenya quan algú (d’un costat o de l’altre) utilitza la llengua per llençar merda contra un altre.

A més del català i del castellà, jo parlo anglès, francès i portugués, per bé que no arribo al nivell de domini que tinc de les dues primeres. Tant bo les dominés totes llengües!

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

Anuncis