Jo dormia molt, però em va canviar el rellotge biològic quan va néixer el nostre fill. Em pensava que allò de dormir menys seria mentre el nen fos petit i que després tornaria a dormir més hores, però han passat els anys i noto que necessito menys hores de son que abans.

Em costa molt més llevar-me tard, encara que vagi a dormir més tard. Si abans necessitava dormir un mínim de 8 hores per ser una persona l’endemà, ara amb menys de 7 ja en tinc prou.

Hi ha persones que dormen molt menys, que no necessiten dormir tant per recuperar i per estar bé. A mi m’encantaria ser d’aquestes persones que dormen tant poc perquè voldria dir que tindria més hores útils per fer altres coses que no sigui dormir (que són unes hores totalment perdudes per improductives).

Segons un estudi de la revista Science Advances, els espanyols dormim 7 hores i 45 minuts diaris, que ens situa una mica per sota de la mitjana dels països analitzats.

I vosaltres, dormiu molt o dormiu poc?

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

Anuncis