Quan jo era (més) jove jugava a bàsquet. Vaig jugar-hi des dels nou anys, vaig començar jugant al cole, als Maristes de Mataró, però en poc temps vaig marxar a jugar al club de la ciutat, al Club Esportiu Mataró (que anys més tard va passar-se a dir Club Bàsquet Mataró).

En aquells primers anys al C.E.Mataró el primer equip jugava a Primera “B”, el que vindria a ser la Lliga LEB actual, és a dir, la segona divisió del bàsquet estatal.

Eren un anys en que el bàsquet tenia moltíssima tirada a Mataró i el pavelló Josep Mora s’omplia cada dissabte al vespre quan jugava el primer equip.

Recordo que un d’aquells anys, calculo que devia ser la temporada 1987-88 (i ho dic perquè jo era Mini de segon any), van venir a jugar un partit a Mataró els Harlem Globertrotters.

El millor d’aquell dia (per mi) és que l’equip Mini del Mataró (en el que jo jugava) vam sortir a fer un partidet abans del partit dels Globertrotters. Recordo que als vestidors vam poder tocar els Globertrotters, que ens van estar fent bromes (nosaltres teníem 11 i 12 anys). I recordo que, quan vam sortir pel túnel de vestidors a la pista, ens vam trobar totes les grades plenes fins a la bandera. A més, vam poder veure el show dels Globertrotters asseguts a la pista.

Va ser un vespre molt emocionant.

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

Anuncis