M’agrada la ràdio, com us vaig explicar fa algun temps, però que normalment no la puc escoltar en directe, ho faig en diferit a través dels podcasts.

Com que també m’agraden les tertúlies (tot i els tertulians), acostumo a escoltar-ne algunes, especialment quan vaig en cotxe de la feina a casa o viceversa.

El cas és que acostumo a escoltar moltes de les tertúlies de El món a RAC1.

Com tot a la vida hi ha tertulians que m’agraden més que d’altres, més enllà de que pensin el mateix que jo o no. Però hi ha un dia de la setmana, els dijous, on habitualment en Basté ajunta algunes persones que em posen molt nerviós perquè estan més pendents de desacreditar i faltar al respecte els altres que no pas de defensar els seus arguments i prou. En concret, em refereixo a tres: la Gemma Galdon, en Vicent Sanchis i en Gonzalo Bernardos.

L’únic que se salva, pel meu gust, de la tertúlia dels dijous, és en Jaume Barberà a qui, per cert, TV3 “jubila” per tenir 61 anys.

No recordo el dia que vaig aconseguir escoltar sencera una tertúlia dels dijous. Sempre haig d’acabar abandonant perquè algun dels tres personatges (o tots tres) que citava més amunt m’acaba fent abandonar el podcast abans d’hora.

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

