Dimarts l’Espanyol va llençar la campanya d’abonaments per la temporada vinent, la 2016-2017 i, era un bon moment per fer-ho, amb la pericada exitada per l’arribada de Quique Sánchez Flores.

Hi ha dues coses diferènciades: la part publicitària i la campanya d’abonaments pròpiament.

Pel que fa a la campanya d’abonaments, crec que és una bona política que es congelin els preus dels carnets. I crec que les promocions que s’han incoporat són bones per fomentar que més gent es pugui fer abonat del club. M’agrada especialment que els nens que acaben de néixer no paguin durant el seu primer any de vida i que el carnet júnior sigui vàlid fins els 30 anys.

Pel que fa a la part publicitària aquí hi ha gustos per tot. Conec gent que l’spot l’ha horroritzat i d’altres que els ha entusiasmat. A mi m’ha agradat, tampoc fins a límits d’al·lucinar d’alegria, però sí que crec que és un bon spot pels pericos.

Estic convençut que enguany el número de socis creixerà (tampoc és difícil després de tocar fons), i serà gràcies a Chen Yansheng principalment però també a la feina de la resta de gestors i treballadors del club.

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

Advertisements