Cada tarda, quan marxo, a la taula del meu despatx intento no deixar-hi cap paper.

No m’agrada guardar papers, tot ho intento guardar en format digital.

Sempre que vaig a alguna reunió i prenc notes en paper, intento escanejar els fulls i llençar els originals. De la mateixa manera, quan algú em dona una presentació o algun tipus d’informació en paper, sempre la declino amablement i demano que m’ho enviïn tot per correu electrònic.

No crec que no tenir papers sigui senyal que sóc endreçat, com algunes persones em diuen quan veuen el meu despatx tan “lliure”. Que no hi hagi papers a la vista no vol dir que tot el que arxivo en format digital ho faci de forma coherent i lògica. Això seria motiu d’un altre post: com arxivar la documentació.

De fet, tinc companys de feina que tenen la taula pleníssima de papers, però que quan han de buscar alguna cosa la troben molt ràpidament. Podríem dir que tenen un cert ordre dins del seu propi caos.

A vosaltres us agraden els papers o sou dels que preferiu el format digital?

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

Anuncis