El dissabte de Setmana Santa l’Espanyol va comunicar que, a partir de la temporada vinent, el dorsal 21 estarà disponible novament.

La decisió pot ser bona o dolenta i, de fet, aquest assumpte ha generat molt debat entre la pericada.

Però la comunicació pot convertir una bona decisió en dolenta o a l’inrevés.

Sense cap mena de dubte, la comunicació que va fer l’Espanyol sobre el tema del dorsal 21 va ser molt dolenta i en un moment del tot inapropiat. La transcedència de la decisió era massa gran pels aficionats del club com per fer-la en plenes vacances de Setmana Santa i a través d’un irrisori comunicat penjat a la web del club.

El moment va ser inapropiat perquè l’equip encara no està salvat i no hi ha cap necessitat de fer-ho ràpid i malament. I va ser dolent perquè un dissabte enmig de quatre, cinc o deu dies de vacances (depenent de cada cas) dona peu a pensar que es va buscar una data sense massa cobertura informativa perquè la notícia passés inadvertida.

Saber comunicar una notícia és molt important. I, en el cas concret del que parlem, hauria estat important que una persona destacada de l’entitat sortís a donar les explicacions oportunes davant de tots els mitjans de comunicació.

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

Anuncis