Aquest dilluns va fer tres setmanes que vaig engegar aquest petit repte d’escriure un post cada dia durant tot un any.

Us haig de confessar un secret: no escric un post cada dia, perquè no tots els dies puc escriure ni tinc inspiració per fer-ho. De fet, el que faig és anar escrivint els posts quan tinc una estona lliure o una estona d’inspiració. De vegades tinc deu minuts per escriure però no se m’acut res. En canvi, sempre em ve la inspiració quan no tinc temps per posar-m’hi.

El que faig quan em ve alguna tema al cap és anar a l’smartphone i afegir-lo a la Nota que tinc oberta per aquesta finalitat. D’aquesta manera, quan tinc uns minuts lliures, vaig a la Nota i començo a escriure sobre alguns dels temes que m’he anotat.

Quan tinc estona per escriure més d’una cosa ho vaig arxivant, vaig fent buffer. A principis de la setmana passada vaig aconeguir tenir fins a sis posts escrits del tot.

Un cop els tinc escrits els deixo programats perquè es publiquin automàticament cada dia a les 8 del matí.

[Aquest post forma part del “Projecte 365”].

Anuncis