sardao5Mai se m’ha donat bé jugar a futbol. Quan era petit, a tercer de Primària (tenia vuit anys) vaig jugar un any a l’equip de futbol de l’escola. Em feien jugar de lateral esquerra (no sé per què, però sóc esquerrà només amb els peus…), però molts cops ni jugava i veia els partits des de la banqueta.

No recordo qui va ser l’entrenador aquell any però, per sort, els va recomanar als meus pares que no em dediqués al futbol, que aquell esport no estava fet per mi.

L’any següent, a quart de Primària, ja em van apuntar a l’escola de bàsquet del Club Bàsquet Mataró, on m’hi vaig passar tot el bàsquet formatiu (des dels nou anys fins els disset). Però això ja ho explicarem en algun altre post.

Per això de futbol en sé tant poc, perquè mai hi he jugat diguem-ne que seriosament.

 [Aquest post forma part del “Projecte 365”].

Anuncis