Un dels pitjors temors d’un escriptor és enfrontar-se a una pàgina en blanc. No pretenc dir que jo sóc escriptor (ni de lluny), però sí que el neguit a no saber què escriure o, pitjor encara, sobre què escriure.

Aquí comença el meu modest repte d’escriure un post cada dia durant els 365 dies que van des d’avui (que faig 40 anys) fins el 6 de març de 2017.

Estic convençut que viuré molts moments i molts dies de pàgines en blanc que em treuran el son, però espero ser capaç de minimitzar-los.

Parlar de 365 coses diferents ara mateix se’m fa una muntanya, però segur que la llista de temes pendents, que aniré actualitzant aquí, anirà creixent i servirà de repositori d’idees per nous posts. No cal dir que torno a fer-vos una crida a tots els que em vulgueu proposar temes que creieu que seria interessant que tractés.

Els posts, a priori, no tindran cap mena de lligam entre ells, per bé que segurament mentre escrigui sobre algun tema se m’acudiran d’altres coses i que, quan escrigui d’aquestes, faré referència a la idea/post previ.

Tinc pensant anar escrivint alguns esborranys, fins i tot algun post finalitzat, que em puguin servir de comodí per algun dia que em sigui materialment impossible escriure sobre res. També m’he instal·lat l’aplicació de WordPress a l’smartphone per si algun dia no tinc accés al portàtil i haig d’escriure alguna cosa des del mòbil. Imagino que el dia que escrigui des del mòbil no podré enrotllar-me massa perquè m’hi deixar els ulls (i els dits), però tot suma per aconseguir el repte.

Per cert, els posts els publicaré cada dia puntualment a les 8:00 del matí.

Us deixo, fins aquí el primer post. Demà més, i demà passat també, i l’altre…

Anuncis