Per desengreixar una mica l’ambient trist i depriment que ens està tocant patir darrerament (“y lo peor puede estar por venir” em va dir un amic ahir) vull anunciar-vos que ja he cobrat l’indemnització pel no-viatge a Glasgow d’aquell infaust 16 de maig de 2007. Sí senyors, després de gairebé dos anys de l’estafa i com vaig rememorar al cap d’un any (“Un any de l’estafa“, 16/05/2008), finalment s’ha fet justícia i hem pogut recuperar els diners perduts amb una mica de superàvit i tot.

Fins aquí la bona notícia, la que es va publicar en format breu a la web del club, en algun diari esportiu i que no va ser ni digne de menció a la televisió pública catalana (no fos cas que és fes justícia a gaire llocs).

Hem recuperat els diners però està clar que mai ens podran tornar el record impagable de viure aquella final en directe. Fa un any em podia creure els missatges d’alguns poleros dient que algun dia tornaríem a una final europea i que llavors hi aniríem tots per tornar amb la copa sota el braç. Avui em sembla una utopia, suposo que empès per la situació esportiva i institucional del nostre estimat club. Avui més que mai sento que ens van robar molt més que 400 euros.

Em pregunto què deu estar fent en aquests moments el senyor que ens va estafar? M’han dit que segueix portant una agència de viatges i que està tant ample, com si no hagués passat res. Això és el que s’entén per justícia? Que una asseguradora hagi hagut de pagar una morterada perquè algú va fer malament la seva feina? I que aquest algú segueixi lliure per poder seguir estafant al primer il·lús que entri a l’agència?

Em pregunto perquè hem hagut de pagar als advocats del club i al procurador bastant més del que ens van dir en el seu dia. Si ens van dir que els costos del judici ens suposarien el 10% del que guanyéssim, perquè hem hagut de pagar gairebé el 25%? El dia que vaig cobrar ningú va saber explicar-me el per què i us asseguro que ho vaig preguntar. Per què ens han de mentir? No n’hi havia prou amb haver trigat molts mesos en “oferir” els advocats del club per anar a judici conjuntament? I dic “oferir” (entre cometes) perquè ens han cobrat pels seus serveis.

Tot plegat m’ha deixat molt mal sabor de boca. Travel Gallery em va estafar però sento que el club m’ha mentit. No escric això per queixar-me i ja està (ja vam patir prou aquell 16 de maig), ho escric perquè els que llegiu això sapigueu com de malament ens han tractat i com moltes vegades darrera un titular immaculat (“Els afectats pel cas Travel Gallery ja poden cobrar”) s’hi amaga una veritat trista i cutre, molt cutre.

(Article publicat a PericosOnline).

Anuncis