Fa alguna setmana vaig sentir per primera vegada la paraula “Spotify” per la ràdio, però fins ahir no vaig batejar-m’hi. Va ser gràcies a una invitació que em va enviar (prèvia petició) en Dani [blog].

Pels que no sapigueu de què va, Spotify és un programa que permet escoltar música per internet sense necessitat de descarregar-la fent servir algun programa de P2P (tipus eMule). Només cal que aneu a la web [aquí], us descarregueu un programet d’instal·lació, us registreu i… a volar (1).

És totalment legal (de tant en tant has d’escoltar algun anunci, però és tot) i hi ha música de tot tipus i èpoques. Per a que us feu una idea, ahir a la nit vaig poder escoltar algunes cançons del “No line in the horizon” de U2, que ahir mateix sortia a la venda.

Avui, tornant amb l’AVE de Madrid, des d’on escric aquestes línies, m’ha donat per escoltar el disc “Ho sento molt” de l’Albert Pla, que tinc a casa dels meus pares en vinil i que fot una pila d’anys que no escoltava. Us deixo a continuació el link de la llista de reproducció de l’àlbum (una altra de les virgeries d’Spotify, que permet compartir links a cançons i llistes de reproducció).

(1) Per poder accedir a registrar-vos, haureu d’aconseguir que algun amic que ja estigui registrat us enviï una invitació.

Anuncis