M’ha sorprès aquest matí sentir per la ràdio l’ocupació hotelera i de les pistes d’esquí d’aquest cutrepont. M’ha sorprès sentir que ahir a les onze de la nit al túnel del Cadí els cotxes estaven parats. Em va sorprendre anar a sopar diumenge amb uns amics i que ens diguessin que havien fet dues hores de cua d’Ordino a la frontera. Em sorprèn que estiguem en crisis. Em sorprèn que triguin tant en fotre fora Schuster (ja sé que aquesta última frase no lliga amb la resta del post, però és que em sorprèn moltíssim que no anunciïn que Juande Ramos és el nou entrenador del Madrid).

I em sorprèn tot plegat perquè nosaltres vam anar a esquiar a Molina-Masella dissabte i hi havia poquíssima gent. A La Molina no vam fer ni 1 minut de cua en cap remuntador i a Masella, com a molt, 5 minuts. Suposo que tothom devia anar a Andorra i els que van anar a la Cerdanya ho van fer el diumenge, perquè sino no m’ho explico.

Dissabte anàvem donant gràcies a la crisi per la poca gent que hi havia a les pistes, però resulta que la realitat global del cap de setmana llarguet és que la gent s’ha patejat els quatre estalvis que els quedaven gastant a tot drap al “País dels Pirineus”.

PD: Segueixo insistint que no entenc què caram fan a Can Merengue. Amb un entrenador tant optimista dissabte al Camp Nou els pot caure la del pulpo.

(Nota afegida a les 13:30: “El Madrid destituye a Schuster“. I Juande sona com a substitut! A veure si ara resultarà que en Calderón i/o en Mijatovic segueixen el blog en silenci…)

Anuncis