Doncs tal com ho llegiu. Ahir al migdia em van dir que dimarts tinc una reunió a Dubai per defensar una oferta per fer una línia de Metro i per la qual vaig haver de viatjar a Londres com us vaig explicar a principis de juny.
.
Total, que com que la reunió és dimarts i dilluns hem de seure amb els socis anglesos per preparar-la, em toca volar diumenge. Surto a primera hora del matí del Prat, faig escala a París i des d’allà un vol a Dubai que dura ni més ni menys que 10 horetes!. Arribaré a Dubai diumenge a la nit (allà van 3 hores avançats) i no crec que tingui temps de visitar gaire coses, per no dir res.
.
Reunió dilluns, reunió dimarts, i tornada dimecres (tot el dia viatjant per arribar a la nit a Barcelona).
.
Ahir a Dubai estaven a 52 graus de no res, no hi ha res com anar al desert a finals de juliol (con dos cojones!). La part positiva és que quan torni a casa no em semblarà que aquí fot la calor asfixiant que fot. Per contra, aquesta nit prefereixo quedar-me a casa amb la família i no anar a Les Santes. Menuda putada, xaval!
.
Agafaré la càmera per intentar fer fotos a tot el que es belluga i al que no, com els edificis, una mostra dels quals us deixo a continuació. Per cert, només el vol val gairebé 3500 euricos i la nit d’hotel millor no us dic quan costa perquè no se us quedin els pèls de punta.
.
.
PS: Dilluns no prometo poder penjar el Capítol 6… però si aconsegueixo connectar-me, ho intentaré.
