Llegint el magnífic post d’avui d’en Dani R (Benvolguts segadors i segadores) m’he inspirat i m’he decidit a escriure això que fa temps que em roda.

Resulta que pel març patirem eleccions generals a les Espanyes. Dic patirem perquè alguns diran que “se celebraran”, però per mi celebrar implica certa felicitat i/o alegria, però unes eleccions del Congreso del Reino de España em provoca (cada cop més) arcades.

Bé, al març hi ha eleccions generals. I els catalans ens podrem trencar la cara discutin entre votar ERC, PP, CIU, PSC, IC, Ciutadans, la Plataforma Anti-Taurina o la mare que els va parir tots. Els catalans podrem muntar debats a TV3 moderats pel Cuní, per la Terribas o per la meva iaia Carmen. Els catalans podrem insultar a l’Iceta perquè fa fàstic, al Mas perquè és un estirat, al Cirera perquè l’hauríen de lapidar, al Carod perquè no sap parlar, al Boada perquè bruteja o als meus veïns perquè a la nit no em deixen dormir el nen. Els catalans ens podrem dividir entre culés o anti-culés. Els catalans podrem cridar que España ens maltracta, que les inversions són insuficients.

Els catalans podrem dir els que ens dongui la puta gana, però a Madrid acabaran manant els fatxes o els sociates. A Madrid seguiran discutint si l’11-M va ser una conspiració o quatre moros que volen reconquerir Al Andalus. A Madrid se’n riuran dels catalans perquè és l’esport naZional. A Madrid els taxistes no et deixaran parlar en català pel mòbil. A Madrid seguiran fent carreteres de puta mare i línies de Metro com a xurros. A Madrid tindran un AVE que els porti a Sevilla, a Córdoba, a Màlaga, a València, a Segòvia i a Valladolid. A Madrid es gastaran la pasta per col·locar una dotzena de legionaris custodiant Perejil.

A Madrid manaran els fatxes, que no amaguen que els catalans els fem fàstic, o els sociates, que van de bon rotllo però ens la claven dia sí dia també.

Catalans: no serveix de res que perdem el temps discutint perquè ens seguiran donant pel cul. Perquè EspaÑa no ens vol, EspaÑa fa fàstic, fa pudor, és una merda i està plena de desagraïts.

Collons, fotem el camp, hòstia!

