Aquest matí m’he hagut de pessigar tres vegades i apujar el volum de la ràdio-despertador perquè no em podia creure el que estava sentint: Mourinho deixa el Chelsea (fins aquí tot previsible sabent com se les gasta en José) i el que té més números per ser el seu substitut és Juande Ramos. Juande Ramos! Juan de Dios, el mateix personatge que entrenava el Barça B i va durar cinc jornades a Montjuïc.

Deien que Rijkaard té una flor al cul (bé, no té, millor dit tenia, que sembla que ja se li està acabant el crèdit). Però el cas del Juan de Dios és d’expedient X. Un tio que no entraria ni a les Fuerza Armadas per coeficient intel·lectual (i mira que el llistó cada dia està baix) resulta que ha guanyat 5 títols en 15 mesos. I quins títols.

No m’entra al cap, no m’imagino el senyor (?) Ramos al barri més pijo de Londres dirigint a Sevchenko i companyia. És de traca i mocador, flipant, totalment surrealista, encara que a la foto de la dreta fins i tot sembla una personeta normal.

Mare meva com està el món del futbol!

